در اینجا می خواهیم به دلایلی اشاره کنیم که ثابت می کنند انتخاب یک طراح پروژه ای به جای سپردن پروژه به یک شرکت مرتبط مناسب تر و به صرفه تر است. البته بنا به شرایط و تشخیص سفارش دهنده ممکن است انجام یک پروژه توسط یک شرکت، امن و مطمئن تر باشد.
– شما توجه بسیار سریعتر و خصوصی تری را به خود معطوف می کنید.
– تمام تمرکز طراح پروژه ای فقط به پروژه شما خواهد بود. تماس ها، جلسات و قوانین و مقررات موجود در یک شرکت، ذهن یک طراح مستقل را منحرف نخواهد کرد.
– به دلیل تمرکز طراح بر روی پروژه شما، فرایند تحویل پروژه در زمان کمتری انجام خواهد شد.
– طراحان مستقل بر خلاف کارمندان یک شرکت که بر اساس یک روش مشخص و تجویز شده روز کاری خود را به پایان می رسانند، خلاقانه و آزادانه تر فکر می کنند.
– شما ملزم به پرداخت اجاره بها و هزینه های بالاسری یک شرکت نیستید بنابراین هزینه های شما بطور چشم گیری کاهش خواهند یافت.
– اهمیتی که یک طراح پروژه ای به پروژه شما می دهد به مراتب بیشتر از یک شرکت پر دغدغه با پروژه های بزرگ و گوناگون خواهد بود. یک طراح مستقل می داند با اهمیتی که به پروژه شما می دهد در آینده پروژه های بیشتری از سمت شما یا آشنایان شما به او سپرده خواهد شد.
– طراحان مستقل به شما و کسب و کار شما وفادار هستند در حالی که طراح استخدام شده در یک شرکت، به همان شرکت وفاداری نشان می دهد.
– طراحان مستقل عموما تجربه و تخصص بالایی دارند در حالی که اکثر شرکت ها برای کاهش هزینه های خود افراد کم تجربه و با حقوق پایین را استخدام می کنند.

[moshavereh]

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست